MLL Strömsinlahti kesätauolle ja toiminta jatkuu elokuussa

30.5.2017

KIITOS kevään yhteistyöstä ja ihanaa kesää kaikille!

MLL Strömsinlahti on kesätauolla elokuun alkuun asti. Elokuussa käynnistyvät viikolla 32 eli maanantai 21.8.2017 alkaen kurssimme.  MLL perhekahvilat alkavat 5.9. Roihuvuoressa ja 12.9. Tammisalossa. MLL iltapäiväkerho 10.8.2017  Lisäksi osallistumme kaupunginosapäiville elokuussa.

Kursseilla aiemmin käyneet ovat etusijalla ja ilmoittautuminen alkaa kursseittain touko-kesäkuussa.

Kurssitarjonta vahvistuu kesäkuun 8.6..  Kaikki aikuisten kurssit jatkuvat nykyisellään. Suurin osa lasten kursseista jatkuu entisellään, muutos tulee Bollywoodiin.

Kursseille voi  ilmoittautua mailitse. Mikäli kursseille on tarpeeksi osallistujia, kurssi pidetään. Ilmoittautuminen on siten sitova.

Joitain muutoksia on tullut kurssitarjontaan ja aikoihin yhdistyksestämme riippumattomista tilamuutoksista johtuen. Pyrimme järjestämään mahdollisimman monipuolista tarjontaa alueellamme annetuissa puitteissa.

Toimimme yhdistyksen hallinnossa vapaaehtoisvoimin, joten toimintamme on vapaaehtoistyönä. Teemme vapaa-ajalla, joten pyrimme tiedottamaan mahdollisimman pian, mutta toisinaan voi olla viiveitä. Otamme mielellämme lisää vapaaehtoisia toimintaamme, joten ilmoittaudu mukaan!