Perhekahvilat

Perhekahvila

TAMMISALON KIRKOLLA PARITTOMIEN VIIKKOJEN TIISTAISIN!

TULE PERHEKAHVILAAN klo 9.30:)!

MLL Strömsinlahden perhekahvila Tammisalon kirkolla  (Väylänrinne 1) klo 9.30-10.30 (-11.00). Jatkuvat parittomina tiistaisin kevään 2024 - seuraa tarkemmin faceryhmästä - tervetuloa:)!

Perhekahvilassa nimensä mukaisesti kahvitellaan, tutustutaan toisiimme, leikitään ja askarrellaan, välillä on vierailijoita ym.

Pari vinkkiä kahvilassa kävijöille: kirkolla ei käytetä kenkiä, lastenvaunut jätetään rakennuksen ulkopuolella. Perhekahvila pyörii myös omakustanteisena ns nollabudjetilla . Kahvilassa on pieni tarjoilupöytä, jossa maksuna 2 eur/kävijä, joten varaathan käteistä rahaa mukaan. Kahvilassa autetaan vapaaehtoisjärjestäjiä mm loppusiivouksessa:).

Muistathan, että koko perustoimintamme on meitä vapaaehtoisia ja. tarvitsemme vapaaehtoisia kahvilaa, ja kaikkeen muuhunkin meidän vapaaehtoistoimintaan mukaan pyörittämään, joten ilmoittauduthan mukaan - hetkikin silloin tällöin riittää ja itse kukin oman tilanteen mukaan!

Pidämme perhekahvilaa parittomien viikkojen tiistaiaamuisin Tammisalon kirkolla.

Perhekahvilat ovat avoimia kaikille, uusille ja vanhoille kävijöille - lämpimästi tervetuloa:)!

ISÄTOIMINTA:

Isätoiminta MLL Strömsinlahden alueella.

Olettehan kaikki huomanneet, että isätoimintaa on meidän Marjaniemen Ison-Antin leikkipuistossa (Valkovuokon polku 20,Marjaniemi) aina maanantaiaamuisin klo 10.00 sekä keskiviikkoiltapäivisin klo 17.00. Tässä lisää: Isien ja lasten vapaamuotoinen viikkotapaaminen. Sikäli kuin sisätapaamiset eivat syksyllä ole mahdollisia, isien ja lasten tapaamiset toteutetaan puistossa niin kauan, kuin hyviä kesä- ja syyssäitä riittää. Tervetuloa niin uudet kuin vanhatkin osallistujat! Omia leluja ja eväitä saa tuoda tarpeen mukaan. Huomioidaan oma ja toisten turvallisuus vallitsevien viranomaisohjeiden mukaisesti!
YOU DON'T HAVE TO BE A FINNISH SPEAKER TO JOIN! Vi pratar svenska också. Myös muut kielet tervetulleita.

Kannatustuotteita MLL:n verkkokaupasta!

MLL:n verkkokauppaan