Lasten jumpat ja kerhot

SYKSY 2023: EI JUMPPIA, koska uupuu vapaaehtoiset lasten ja aikuisten vetäjät:) - jos kiinnostuit, ole yhteydessä meihin yv:nä - kiitos:)!

MLL:n Strömsinlahti ry:n harrastustarjonta lapsille

SYKSYLLÄ 2022 Maanantaisin kurssit lapsille Korttelitalolla. Kurssille ei voi mennä ilmoittautumatta - osa kursseista myös täynnä aikaisempien kausien kurssilaisista, jotka olivat etusijalla.

Viime kevään ohjelma

Kurssi alkavat  MA 22.8..2022 alkaen, syysloma 17.10.-21.10.2022 pidetään.

Nykyiset kävijät etusijalla, joten kyselethän erikseen paikkoja, mikäli olet uusi aloittaja.

Ilmoittautumiset ovat sitovia, kurssit pidetään osallistujamäärien mukaan. Osa kursseista on täynnä, koska aiemmin käyneet jatkavat suoraan seuraavalle vuodelle. Jo kursseillakäyneet ovat etusijalla, mutta useilla kursseilla on tilaa myös aina, joten kannattaa ilmoittautua. Kursseilla on vähintään noin 10 kurssilaista, jotta ohjaajien palkkakulut katetaan.

JO KURSSEILLA käyneet ovat etusijalla. Jos haluat jatkaa kurssilla, kurssipaikkasi vahvistuu, kun MAKSAT KURSSIMAKSUN.

HUOM! Kurssit ovat ko.tiloissa ja saleissa, mutta jos tulee ohjeistuksia poikkeusoloihin (esim korona tms) , pidämme kursseja sähköisesti soveltuvin osin.

Kurssimaksusummat ja viitteet tässä alla. Katsothan, että olet maksanut mahdolliset aiemmat kurssimaksusi. Ne tulee olla maksetut ennen kuin osallistut uudelle.- KIITOS paljon!

Maanantai

Satutanssikurssit lapsille Tammisalon korttelitalolla, Paasitie 5.

Satutanssituntien yleinen kuvaus:

Tunneilla tavoitellaan ensisijaisesti tanssin- ja liikunnan iloa erilaisten leikkien, tehtävien ja harjoitusten kautta. Niillä edistetään lapsen liikunnallisia ja sosiaalisia taitoja ja oppimisvalmiuksia. Tunnit kehittävät mm. koordinaatiota, oman kehon hallintaa, musiikin hahmottamista sekä liikeilmaisua. Tunteihin kuuluu myös helppoa akrobatiaa, paljon luovia harjoitteita ja improvisaatiota. Opetuksessa hyödynnetään myös muita taideaineita tanssinopetuksen osana. Vaikutteita otetaan mm. kuvataiteesta, kirjallisuudesta, musiikista ja sirkustaiteesta. Lapset opettelevat toimimaan itsenäisesti, parin kanssa ja ryhmässä. Tanssitunneilla pyritään harjoittelemaan myös pienimuotoisia ryhmän iälle ja taitotasolle sopivia tanssinharjoitussarjoja, joita hyödyntäen valmistetaan lasten kanssa loppukaudesta koreografia kotijoukoille esitettäväksi. Syksyn sekä kevään viimeisellä tanssitunnilla pidetään yleensä avoimet ovet. Avoimien ovien tarkoituksena on jakaa tanssin iloa yhdessä tanssien vanhempien kanssa sekä näyttää kotijoukoille, mitä olemme kuluvan kauden aikana tunneilla tehneet.

yksilökohtaiset tuntikuvaukset:

Satutanssi 3-4v klo 17.15-17.55:

Lapset saavat ilmaista itseään luovalla tavalla sekä opetella ryhmä- sekä yksilötaitoja tanssien unohtamatta fyysismotorisia harjoituksia. Lapset oppivat hahmottamaan tilaa, musiikkia ja rytmiä omaa mielikuvitusta hyödyntäen. Tunnit perustuvat erilaisiin tanssileikkeihin sekä ikätason huomioon ottaen myös tanssin ja muiden taideaineiden yhdistämiseen. Tunnilla päästään tanssimaan, liikkumaan ja kokeilemaan erilaisia temppuja niin keskilattialla kuin salin poikki tehtävin harjoituksin.

Satutanssi 5-6v klo 18.15-18.55:

Tunneilla tutustutaan tanssin perusteisiin leikinomaisin keinoin. Lapset oppivat omaa mielikuvitustaan hyödyntäen tilan, musiikin ja rytmin hahmottamista niin yksin, parin kanssa kuin ryhmässä. Pääosin tunnit painottuvat luovaan tanssiin hieman haasteellisemmin harjoituksin kuin nuoremman ikätason ryhmässä. Myös näillä tunneilla päästään yhdistämään tanssia ja muita taideaineita. Tansseja tehdään niin keskilattialla kuin salinkin poikki liikkuen.

Tanssiopettaja: Anni Tolppanen/ Pau Kettunen

Tervetuloa  kursseille!

ILMOITTAUTUMISET

email: mll.lastenliikunta@gmail.com

Ilmoittautumisessa tarvittavat tiedot: lapsen nimi ja syntymäaika, huoltajan nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Kaikille ilmoittautuneille lähetetään vielä juuri ennen harrastusten alkua kauden aloitusviesti ja maksutiedot.

KERHOJEN MAKSUT

Kaikkia ohjattuja tunteja järjestetään 15krt/lukukausi , alla hinnat ja viitteet, maksu on lukukausimaksu. Erillinen lasku siis syksyllä ja keväällä.

Jokaiselle ilmoittautuneelle lähetetään sähköpostilla maksutiedot. Vastaavat tiedot saa myös tästä alta, pankkiyhteys sekä tarvittava viitenumero laskua varten.

Pankkiyhteys Nordea: FI36 1458 3000 1017 40

MLL Strömsinlahti ry

Muistathan laittaa viitenumeron maksaessasi, ne löydät alla olevasta listasta:

Kurssimaksu ja kurssiviitteet,

viitekentän tekstiin toivomme myös lapsenne nimeä

3036  Satutanssi 3-4v., hinta 165E mlljäsen/ 180 E ei-mlljäsen

3049 Satutanssi 5-6v., hinta 165E mlljäsen /180 E ei-mlljäsen