2 UUTTA KURSSIA TAMMISALON KORTTELITALOLLA!

24.8.2017

1. torstaina klo 17:40-18:15 VANHEMPI -LAPSI tanssitreeni, kesto 35min. UUTUUS! Ohjaajana: Niina Harju Tämä kauan odotettu äidin/isän ja tyttären/ pojan yhteinen tanssitreeni tarjoaa molemmille yhteisen tanssiharjoituksen, jossa päästään yhdessä kokemaan tanssin tuoma ilo ja riemu. Alkulämmittely-osin jälkeen tehdään tanssikoreografia. Tyylit vaihtelevat showtanssista, lattari tansseihin ja musiikkina soi tämän hetken lasten ja nuorten suosimat hitit ja pop-musiikki. Tunti sopii kaikille yli 6-vuotiaille, yläikärajaa ei ole! Kun harrastaa yhdessä, helpottuu monen perheen aikatauluarki! YHTEISHINTAKURSSILLE: VANHEMPI-LAPSI 140 EUR MLLjäsen/ 150 EUR /ei-MLLjäsen 2. torstaina klo 18:20-19:00 10-14 -vuotiaiden SHOWTANSSI, kesto 40min. UUTUUS! Ohjaajana: Niina Harju Tunnin tavoitteena on kehittää motoriikkaa ja valmentaa lasta erilaisiin tanssitekniikoihin. Tunneilla opetellaan oman kehon hallintaa ja tutustutaan erilaisiin tanssilajeihin. Tunti alkaa alkulämmittelyllä, jonka jälkeen tehdään erilaisia liikkumisharjoituksia. Tällä tunnilla tehdään pidempiä tanssisarjoja, musiikki on monipuolista ja perustuu lähinnä lasten ja nuorten tämän hetken suosimiin hittibiiseihin. Showtanssikurssin ikärajassa joustoa, jos on aiempaa tanssiharrastusta. VARUSTEET: sisäliikunta vaatteet, sukat/tanssilenkkarit/tossut, juomapullo KURSSINHINTA: 110 EUR MLL jäsen/ 120 EUR ei-MLL jäsen Tunnit alkavat torstaina 31.8.2017, mikäli kurssipaikat täyttyvät Ilmoittautumiset tähän mailiin mielellään ma 28.8. mennessä. Tervetuloa uusille kursseille!